رابط کاربری فارسی Linksys در محصولات LELA
تاريخ : چهار شنبه 4 دی 1392 | 13:43 | نویسنده : sara

                 شرکت Linksys  در اقدامی بی سابقه رابط کاربری فارسی برای محصولات بی سیم خود عرضه کرده است . این رابط کاربری که (LELA)      یاEasyLink Adviser  Linksys نام دارد امکانات زیادی برای مدیریت آسان شبکه بی سیم در اختیار کاربران قرارمی دهد .

 LELA فارسـی در حـال حاضـر روی Access Point Router  های مدل WRT 160N و WRT310N   و همچنین مودم ADSL  بی سیم WAG160N به کاربـران عرضه شـده است . جالب است بدانید که این رابط کاربری تا پایین ترین لایه های نرم افزاری تغییر زبان پیدا کرده و می توان ادعا کرد که تمام امکانات آن به فارسی روان  ترجمه شده است.  به علاوه برای راهنمایی بیشتر کاربران جهت کار با این نرم افزار ،LINKSYS  یک راهنمای کاربری فارسی نیز تهیه کرده که کار با کلیه اجزای LELA در آن تشریح شده است .

 یکی از اصلی ترین قابلـیت های LELA امکان مشاهده کلیه تـجهیزات شـبکه نظیر پرینتر ، دوربیـن هـای متـصل به شبکـه ، ابزار های ذخیره سازی، Access Point و تقـریبا سایر دستـگاه های قابل اتصال به شبکه شما می باشـد . همچنین در LELA می توانید نوع اتصال هر یک از تجهیزات را ، اعم از سیمی و یا بی سیم ، مشاهده نموده و وضعیت اتصال آن ها را نیز بررسی نمـایید، به علاوه LELA  امکان مـشاهده دستگاه های مشـکوک روی شبـکه را که در حال خرابکاری هستند نیز فراهم

می آورد.



  • عرضه رایگان آنتی ویروس PANDA به همراه مودم ADSL بی سیم SMC

           شرکت SMC به همراه یکی از مودم های ADSL بی سیم خود به صورت رایگان پکیج نرم افزاری Internet Security شرکت Panda را عرضه کرده است. SMC نه تنها با این کار خیال کاربران از امنیت سیستم خود راحت کرده بلکه آنها را به صورت رایگان تحت پشتیبانی امنیتی شرکت صاحب نام Panda نیز قرار داده است.

این مودم ADSL که به همراه آن این پکیج امنیتی به صورت رایگان عرضه شده ،  7904WBRA-N نام داشته و از استانداردهای ADSL2/2+ پشتیبانی می نماید. همچنین این دستگاه با برخورداری از استاندارد 802.11n می تواند اینترنت پر سرعت را در شبکه شما به صورت بی سیم با سرعت 300Mbps بین کاربران به اشتراک بگذارد. از سوی دیگر این مودم با داشتن 4 پورت Fast Ethernet 10/100 Mbps توانایی اشتراک اینترنت بین 4 سیستم با استفاده از کابل Ethernet را نیز دارا می باشد. با وجود این قابلیت ها در 7904WBRA-N شما می توانید به صورت یکپارچه اینترنت پرسرعت را بین اجزای شبکه خود چه به صورت Wired و چه به صوت Wireless به اشتراک بگذارید.

7904WBRA-N از لحاظ امنیتی از آخرین استانداردهای امنیتی شبکه های Wired و Wireless پشتیبانی می نماید. علاوه بر این ، قابلیت WPS روی این دستگاه به شما امکان می دهد که تنها با فشار یک دکمه امنیت را در شبکه بی سیم خود به ساده ترین شکل ممکن برقرار نمایید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: